برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

برق-قدرت

دانشجویان کارشناسی پیوسته برق-قدرت ورودی 90 دانشگاه فیض

میلاد پیام آور کربلا زینب کبری(س) مبارک باد

 

ز بیت مرتضی (ع) شاه ولایت اختری سر زد
که از نور رخش، ارض و سما را زیب و زیور زد

بود میلاد زینب (س) آنکه اندر روز میلادش
در آغوش حسینش خنده بر روی برادر زد

تعطیلات کوفتتون نشه آقایونه.....خانم های.....

 

آره خلاصه اینا همونایی هسن که میگن ما امسال پسته نمیخریم عیدیه ولی میخرن!! 

توجه  نکردی  !!میخرن ! 

خلاصه این درست نیس آقایونه..... خانم های ...... که بما بگین برید خودتون وایسین حل تمرین و اصن یه وضی!! 

اسم همتون هم دارم اسمتون رفت تو لیست...... آره دادا 

اینجا دانشگاه است!!

پ ن پ...

 
 
سر صبح جمعه از سروصدای زیاد از خواب بلند شدم ،رفتم آشپزخونه میبینم بابام هی داره دره یخچالو باز میکنه باز میبنده ،بهش میگم چی شده سر صبح خراب شده ؟
 گفت : پــ نه پــ دارم میبندم باز میکنم بلکه رفرش بشه یه چیزی پیدا کنیم بخوریم
 
 
نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم میگم یکم تلویزیونو بچرخون ؛
 میگه سمت شما؟
 پــــَ نــــَ پـــــَ بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره
 
 
دارم کمرمو با نبش دیوار میخارونم خواهرم میگه کمرت میخاره ؟ میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری میکنم واسه خرس ها راه و گم نکنن
 
 
دارم چایی میخورم داغ بود سوختم. بابام می پرسه سوختی؟ میگم پ نه پ رفتم مرحله بعد
 
 
سر جلسه امتحان میگم استاد چقدر وقت داریم؟ میگه تا آخر امتحان؟ پَـــ نَه پـَـــ تا ظهور امام زمان
 
 
به همکارم میگم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، میگه از تو اینترنت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره
 
 
مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه میپرسن دردت اومد؟ پ نــه پ از اینکه میبینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری میکنید، دارم اشک شوق میریزم
 
 
رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟ پــــــ نه پـــــــــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار
 
 
تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
 میگم: پـَـــ نــه پـَـَــــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن
 
 
دارم میرم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته میگه آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا واحد میهمان گرفتم
 
 
رفتم دکتر از منشیه میپرسم دکتر هست؟ میگه بله میخوایید برید پیششون؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم
 
 

برگزاری مسابقات قرآنی دانشگاه فیض

امروز مسابقه قرآنی در 2رشته ی حفظ(سوره مبارکه واقعه) و مفاهیم(سوره مبارکه حجرات) برگزارشد.


پ.ن:عکسهاش بدستم برسه میذارم.

جی پی اس چگونه کار می کند؟

ما اکنون هم در آینده زندگی می کنیم. دقت کرده اید که شما هر لحظه برای پیدا کردن موقعیت تان در هر نقطه دنیا تنها کافی است نگاهی به یک ابزار کوچک در کف دست تان بیندازید. فرقی ندارد که در وسط دریا باشید، میان صحرا باشید. مشغول گشت و گذار در جنگل های آمازون هستید یا اینکه در آسمان ها پرواز می کنید. دیگر لازم نیست که با ستارگان مسیرتان را بیابید یا اینکه نقشه خوانی و کار با قطب نما را آموزش ببینید.

تقریبا تمامی ابزارهای کوچک همراه شما با ارتباط سریع و رایگان ماهواره ای می توانند مختصات دقیق تان را در هر نقطه ای از کره زمین مشخص کنند. اما آیا تا کنون اندیشیده اید که ابزاری همگانی و به ظاهر ساده همچون GPS چگونه کار می کند؟

در واقع ابزارهای مجهز به GPS با ماهواره ها ارتباط برقرار نمی کنند و اطلاعاتی برای آنها ارسال نمی کنند. بلکه تنها به دریافت اطلاعات از ماهواره می پردازند. اطلاعاتی که دائما در حال ارسال توسط ماهواره است. و البته GPS تنها شیوه ای نیست که ابزارهای همراه می توانند موقعیت شما را تشخیص دهند.

به گمانم شما هم کنجکاو شده اید و سوالات زیادی در ذهن تان شکل گرفته است. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر به این موضوع پرداخته و شیوه کار GPS را مورد بررسی قرار دهیم.


ادامه مطلب ...

سمینار نانو

سلام دوستان.

این فایل پاورپوینت سمینار فناوری نانو است!!!


download



هشدار!!!!!!!!!!!!

 
وقتی که می خواهید با موبایل به کسی زنگ بزنید، تا زمانی که ارتباط بر قرار نشده و شخص در آن طرف خط شروع به صحبت نکرده ، موبایل را نزدیک گوش خود نگیرید. زیرا در این مدت موبایل از بیشینه ی توان برای فرستادن سیگنال  که معادل با دو وات یا 33 دسی بل است، استفاده می کند.
لطفاً از گوش چپ خود برای صحبت کردن با موبایل استفاده کنید. چون اگر از گوش راست خود استفاده کنید، ممکن است مستقیماً تأثیرزیان آور بر روی مغز بگذارد.
این یک حقیقت است که توسط تیم پزشکی آپولو اثبات شده است. لطفاً این پیام را به همه ی  دوستانتان بگویید.

...

مصاحبه شغلی یک مهندس

در پایان مصاحبه شغلی برای استخدام در شرکتی، مدیر منابع انسانی شرکت از مهندس جوان صفر کیلومتر پرسید:

« برای شروع کار، حقوق مورد انتظار شما چیست؟»

مهندس گفت: «حدود ۷۵۰۰۰ دلار در سال، بسته به اینکه چه مزایایی داده شود.»

مدیر منابع انسانی گفت: «خب، نظر شما درباره ۵ هفته تعطیلی، ۱۴ روز

تعطیلی با حقوق، بیمه کامل درمانی و حقوق بازنشستگی ویژه و خودروی شیک و مدل بالا چیست؟»

مهندس جوان از جا پرید و با تعجب پرسید: «شوخی می‌کنید؟ »

مدیر منابع انسانی گفت: «بله، اما یادت باشه اول تو شروع کردی ! »

 

بگم؟بگم؟؟ بگو بگو........

بگم بگم و بگو بگو از جنس حرف دل مردم ...
بگم بگم بیکاری تو کشور زیاد شده؟ بگو بگو
بگم بگم فشار اقتصادی به ملت زیاد شده؟ بگو بگو
بگم بگم وحدت مسئولین کم شده؟ بگو بگو
بگم بگم قیمت پراید ۱۸ میلیون شده؟ بگو بگو
بگم بگم در حق مردم ظلم شده؟ بگو بگو
بگم بگم دل رهبر از دست ما خون شده؟ بگو بگو
پ,ن : کاش این دوتا مرد زحمتکش حرفاشون تو مجلس روز استیضاح وزیر کار اینها بود... 

قرآن/ما/شیطان.....

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،
شیطان دچار درد شدید در سر میشود
و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند
و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..
و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟
و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید
این پیام را به دیگران ارسال کنید ،
شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟
فریب شیطان را نخور!!!!!
پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید